Britanski stručnjaci iz “Autoevolutiona” identifikovali su automobile čiji vlasnici najčešće krše saobraćajna pravila. Prema njihovim riječima, ovaj fenomen je vezan za marketinške kampanje nekih brendova.
Proizvođači sportskih automobila često u svojim reklamama demonstriraju mogućnosti novih modela na trkačkoj stazi. I iz tog razloga, kupci takvih automobila često ih brzo voze javnim putevima.
Opasnost za pješake
Stručnjaci su proučavali podatke o više od 400.000 saobraćajnih nesreća u Velikoj Britaniji, a nakon detaljne analize pronašli su regularnost u agresivnoj vožnji kod vlasnika automobila određenih marki.
Ispostavilo se da vozači BMW-a, Subarua i Porschea prekoračuju ograničenje brzine i češće prelaze na crveno svjetlo semafora u odnosu na ostale učesnike u saobraćaju. Skloniji su i opasnom preticanju i ignorisanju pješačkih prelaza.
“Nijemci” dominiraju
Jedan od autora studije smatra da je ovakvo ponašanje vozača dijelom povezano sa agresivnim marketinškim kampanjama ovih brendova. Subaru, BMW i Porsche često u svojim reklamama ističu superiornost svojih automobila u odnosu na druge.
Zanimljivo, Subaru se postepeno oslobađa imidža kompanije koja proizvodi sportske modele. Trenutno je japanski brend fokusiran na proizvodnju porodičnih automobila i njihovi marketinški pristupi se mijenjaju, ali kod BMW-a i Porschea to još uvijek nije slučaj.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook, X i Instagram. Prilikom preuzimanju teksta obavezno je navesti Danas.ba kao izvor, te dodati link na autorski članak.