Jedan je britanski dobavljač električne energije poslao čarape na adrese svojih 30.000 kupaca, savjetujući ih da “manje” uključuju grijanje, a sve kako bi smanjili “zagađenje” ugljičnim dioksidom.
“E.ON Next” je uputio izvinjenje, navodeći da im je “veoma žao” nakon što su poslali poliesterske čarape u oko 30.000 domaćinstava koja su prošle godine učestvovala u kampanji “uštede energije”, sa preporukom da se “griju sporije“.
“Ako ste nedavno od nas dobili par čarapa, želimo da vam kažemo da nam je veoma žao zbog načina na koji smo to učinili. S obzirom na ozbiljnost trenutnih izazova sa kojima se mnogi ljudi suočavaju, ovaj pristup je bio nepotreban, te se izvinjavamo“, napisala je kompanija na Twitteru.
“Zagrijte se grleći svoje ljubimce”
Jedna druga energetska kompanija u Velikoj Britaniji je također na udaru kritika nakon što su predložili svojim kupcima da zagrle svoje ljubimce kako bi se ugrijali ili da jedu krompir kako bi uštedjeli novac.
Nezadovoljni kupci žalili su se na ovakav pristup energetskih kompanija na društvenim mrežama, suočeni sa do sada najvećim računima za električnu energiju koje su ikada dobili zbog rekordnih cijena energenata na tržištu.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.