Do sredine mjeseca maja konačno bi trebao biti spojen most kod Počitelja na trasi autoputa koridora 5C, najduži i najviši most u Bosni i Hercegovini, ali i jedan od najvećih u regiji.
Međutim, most Počitelj, ali i kompletna pripadajuća trasa bilježe rekordna kašnjenja, zbog čega bi kinesko-azerbejdžanski konzorcij, koji ga gradi, trebao platiti “penale”.
Kako prenosi “Al Jazeera“, dionica Zvirovići – Počitelj dužine 11,75 kilometara, u koju ulaze dva lota – otvorena trasa i most Počitelj, trebala bi biti otvorena za saobraćaj tek početkom jeseni.
Most je stabilan
Glavni inženjer na mostu Počitelj, Ismet Hajduk, navodi da je riječ o komplikovanom objektu koji iziskuje stalna mjerenja i provjere vanjskim instrumentima, te unutrašnjim senzorima.
“Takav je položaj mosta da su stubovi uvijek osunčani s jedne strane, a sa druge strane je hlad. To izaziva deformacije ove konstrukcije od 7 centimetara, ali što ne utiče na krajnju stabilnost mosta”, kazao je Hajduk za “Al Jazeeru“.
Podsjetimo, izgradnja mosta Počitelj počela je krajem septembra 2019. godine, a predviđeni rok za završetak radova bio je 30 mjeseci, odnosno kraj 2022. godine. Međutim, rokovi su pomjerani još dva puta te su Autoceste FBiH pokrenule proceduru naplate ugovorne kazne prvenstveno zbog kašnjenja završetka izgradnje mosta Počitelj.
Video: YouTube
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook, X i Instagram. Prilikom preuzimanju teksta obavezno je navesti Danas.ba kao izvor, te dodati link na autorski članak.