Na istoku Evrope je potrebno daleko manje YouTube posjetilaca kako bi se zaradila prosječna godišnja neto plata, nego što je to slučaj na zapadu kontinenta.
Istočnoevropskom vlogeru (video bloger) je potrebno od 1 do 3 miliona video pregleda godišnje da bi zaradio za život na YouTube-u. Naime, riječ je o zarađenoj količini novca koja je jednaka prosječnoj godišnjoj neto plati države u kojoj živite.
Visok životni standard “na Zapadu”
Nasuprot tome, vlogeri u zapadnoj Evropi, kao što su Lihtenštajn, Švicarska, Danska ili Luksemburg, trebaju mnogo više pregleda, od 12 do 16 miliona kako bi uradili isto, navodi se u “AdHugger” studiji.
Prema ovoj analizi, lihtenštajnskim videoblogerima je potrebno prikupiti godišnje 16.692.251 pregleda na svom YouTube kanalu kako bi zaradili prihod od oglašavanja koji je jednak izuzetno visokoj prosječnoj godišnjoj neto plati u njihovoj zemlji od 58.644 eura.
Skromni brojevi za BiH
Na samom kraju liste, na 43. mjestu je Armenija, gdje je 850.611 pregleda dovoljno da se dostigne prosječna neto godišnja plata u zemlji od 2.988 eura.
Bosna i Hercegovina zauzima 36. mjesto na listi sa 1.681.619 pregleda, onosno sa zaradom od 5.904. eura.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook, Twitter i Instagram. Prilikom preuzimanju teksta obavezno je navesti Danas.ba kao izvor, te dodati link na autorski članak.