Jedan britanski supermarket uskoro će poništiti rok trajanja za veći dio mlijeka koji se nalazi u njihovoj prodaji, u potezu za koji kaže da će onemogućiti ispuštanje miliona litara mlijeka u kanalizaciju.
Lanac supermarketa “Morrisons” će za 90% svog vlastitog brendiranog mlijeka umjesto roka trajanja ohrabrivati kupce da koriste svoj miris kako bi provjerili njegovu kvalitetu.
Humanitarna organizacija “Wrap” navodi da je “Morrisons” prvi supermarket koji je to učinio, smatrajući to “hrabrim potezom”.
Logičan i hrabar potez
Mlijeko je treći po količini prehrambeni proizvod u Velikoj Britaniji koji se najviše baca u smeće, nakon krompira i hljeba, sa oko 490 miliona litara koje se bace svake godine, navode iz “Wrap”-a.
Procjenjuje se da 85 miliona litara mlijeka bude bačeno svake godine jer kupci prate oznake “roka trajanja”, uprkos istraživanjima koja pokazuju da se takvo mlijeko zapravo može koristiti još nekoliko dana.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.