Umjesto roka trajanja: Kupci će mirisom određivati ispravnost mlijeka

Mlijeko @unsplash.com

Jedan britanski supermarket uskoro će poništiti rok trajanja za veći dio mlijeka koji se nalazi u njihovoj prodaji, u potezu za koji kaže da će onemogućiti ispuštanje miliona litara mlijeka u kanalizaciju.

Lanac supermarketa “Morrisons” će za 90% svog vlastitog brendiranog mlijeka umjesto roka trajanja ohrabrivati kupce da koriste svoj miris kako bi provjerili njegovu kvalitetu.

Humanitarna organizacija “Wrap” navodi da je “Morrisons” prvi supermarket koji je to učinio, smatrajući to “hrabrim potezom”.

Logičan i hrabar potez

Mlijeko je treći po količini prehrambeni proizvod u Velikoj Britaniji koji se najviše baca u smeće, nakon krompira i hljeba, sa oko 490 miliona litara koje se bace svake godine, navode iz “Wrap”-a.

Procjenjuje se da 85 miliona litara mlijeka bude bačeno svake godine jer kupci prate oznake “roka trajanja”, uprkos istraživanjima koja pokazuju da se takvo mlijeko zapravo može koristiti još nekoliko dana.

Vezane vijesti

Evropa bi mogla ostati bez nafte do kraja marta

Prema navodima “Bloomberga”, ove godine bi Evropa mogla praktično ostati bez nafte i naftnih derivata. Skladišta nafte u…

Njemačka ekonomija očekuje “srčani udar” bez gasa iz Rusije

U slučaju potpunog embarga na gas iz Rusije, njemačka ekonomija može očekivati ​​“srčani udar”, kazao je za “ZDF”…

Koridor 5c: Za tri godine novih 6 kilometara na dionici Rudanka – Putnikovo Brdo

Vlasti bh. entiteta Republika Srpska (RS) saopštili su da je u petak započela izgradnja dionice autoceste na Koridora…
Total
7
Share