Modni dizajner Demna Gvasalia, ekskluzivnog brenda “Balenciaga”, poznat je po svojim kreacijama luksuzne odjeće i obuće, ali i po nekima koji kao da ismijavaju ljubitelje ekstravagancije.
Za kolekciju “Proljeće 2024” Gvasalia je pripremio peškir u obliku suknje, po cijeni od 925 dolara, odnosno oko 900 eura (1.760 KM), prenosi “Insider“.
Opsjednutost brendom
Prema navedenom izvoru, suknja je zaista pamučni peškir, ali sa izvezenim logotipom “Balenciage”. Podsjetimo, “Amazon” je nedavno izbacio sličan proizvod koji košta samo 22 dolara (40 KM), samo što se ovaj artikl čini korisnijim jer ima i prednji džep.
“Balenciaga” prodaje muške satenske cipele “sa mašnom” za 925 dolara
Demna Gvasalia, 42-godišnji gruzijski dizajner, kazao je u intervjuu za “New York Times” da zapravo ne voli luksuz jer je to način na koji ljudi žele pokazati da su bogati. Međutim, to ga očito ne spriječava da proizvodi sve smiješnije luksuzne proizvode sa pretjeranim cijenama, dizajnirane isključivo da iznude novac od ljudi opsjednutih ovim brendom.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook, X i Instagram. Prilikom preuzimanju teksta obavezno je navesti Danas.ba kao izvor, te dodati link na autorski članak.