Peškir u obliku suknje prodaje se za 900 eura

Peškir u obliku suknje @balenciaga.com

Modni dizajner Demna Gvasalia, ekskluzivnog brenda “Balenciaga”, poznat je po svojim kreacijama luksuzne odjeće i obuće, ali i po nekima koji kao da ismijavaju ljubitelje ekstravagancije.

Za kolekciju “Proljeće 2024” Gvasalia je pripremio peškir u obliku suknje, po cijeni od 925 dolara, odnosno oko 900 eura (1.760 KM), prenosi “Insider“.

Opsjednutost brendom

Prema navedenom izvoru, suknja je zaista pamučni peškir, ali sa izvezenim logotipom “Balenciage”. Podsjetimo, “Amazon” je nedavno izbacio sličan proizvod koji košta samo 22 dolara (40 KM), samo što se ovaj artikl čini korisnijim jer ima i prednji džep.

“Balenciaga” prodaje muške satenske cipele “sa mašnom” za 925 dolara

Demna Gvasalia, 42-godišnji gruzijski dizajner, kazao je u intervjuu za “New York Times” da zapravo ne voli luksuz jer je to način na koji ljudi žele pokazati da su bogati. Međutim, to ga očito ne spriječava da proizvodi sve smiješnije luksuzne proizvode sa pretjeranim cijenama, dizajnirane isključivo da iznude novac od ljudi opsjednutih ovim brendom.

Vezane vijesti

Stvari o ženskom izgledu koje najviše odbijaju muškarce

Ponekad, u prevelikoj želji da se dopadnu jačem spolu, a da toga nisu svjesne, žene pređu granicu između…

Nije postala Miss Universe, ali svi pričaju o njoj

22-godišnja Jane Dipika Garrett je američkog porijekla, ali je predstavljala Nepal na čuvenom izboru za Miss Universe. Dobila…

Zlatno pravilo: Koliko često treba da perete kosu šamponom?

Neki ljudi peru kosu svakodnevno, dok su neki u sasvim drugoj krajnosti – kosu peru samo jednom sedmično.…
Total
0
Share