Ovo je vjerovatno jedna od prvih stvari koju većina ljudi uradi kada uđu u hotelsku sobu – odlazak u kupatilo kako bi pogledali toaletne potrepštine.
Gotovo uvijek ćete naći šampon, gel za tuširanje, sapun, pa čak i “plastičnu” zaštitu za kosu prilikom kupanja. U nekim slučajevima možete pronaći i kutiju sa predmetima za šivanje, štapiće od vate i razne druge stvari.
Razlog ipak postoji
Međutim, uprkos odličnim sadržajima koje nude mnogi hoteli, nikada nećete pronaći pastu za zube, čak i ako se radi o jednoj od osnovnih higijenskih potrepština. Koji je razlog za to?
Tačan odgovor na ovo pitanje pokušao je pronaći poznati američki portal “Slate”, uputivši isto pitanje menadžerima 18 velikih hotelskih lanaca. Začuđujuće, odgovor od svih je bio skoro isti.
Nema potražnje
Naime, ono što hotel nudi uvijek je zasnovano na rezultatima anketa o potražnji potrošača, što bi praktično značilo da hoteli ne nude paste za zube jer jednostavno nema potražnje.
Postoji i drugi razlog, a to su ocjene usluga hotela, odnosno njihov “broj zvjezdica”. Na primjer, u američkim hotelima, smještaj s jednom zvjezdicom trebao bi ponuditi male sapune. Hotel sa dvije zvjezdice trebao bi obezbijediti dva veća sapuna i šampon (ili gel za tuširanje). Hoteli sa tri ili četiri zvjezdice ne nude samo sapune, u ponudi imaju i širok asortiman gelova, krema, pa i paste za zube.
Dakle, pošto potražnja to ne zahtijeva, hotelijeri ne smatraju potrebnim da je nude. Međutim, u svakom trenutku možete zatražiti pastu za zube od recepcionara hotela ako ste zaboravili svoju. I dobićete je, jer ako mnogi eventualno traže isti proizvod, hoteli će ga vjerovatno uključiti u svoju ponudu.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.