Po prvi put u svojoj historiji, “Meta”, matična kompanija društvene mreže Facebook, nekima od svojih korisnika ponudiće korisničku podršku uživo.
U korisničkoj podršci, svojim, kako ih naziva, “proizvođačima” sadržaja na “Meta” društvenim mrežama Facebook i Instagram, pomagaće iskusne osobe iz ove oblasti koje će nastojati odgovoriti na sva pitanja, ali za sada samo u Sjedinjenim Američkim Državama (SAD).
Kada bude pokrenuta globalno, Facebook će putem aplikacije pokrenuti sistem za traženje pomoći na engleskom jeziku za “proizvođače” sadržaja kojima je zabranjen pristup društvenim mrežama “kršenjem smjernica zajednice” ili kojima je zabranjen pristup svom profilu zbog “sumnjivih aktivnosti”.
Prema najavi iz samog Facebooka, fokus će biti na pomaganju “proizvođačima” sadržaja kojima je “isključen” profil kako bi vratili kontrolu nad svojim podacima.
Dugo očekivana opcija
Ovo je prvi put da je Facebook pružio bilo kakvu uslugu za svoje korisnike uživo, umjesto da je kao do sada prosljeđuje svojim moderatorima putem “algoritama“.
Iz “Mete” navode da će se nakon SAD ovaj program naredne godine proširiti na dodatnih 27 država, sa ciljem da svoje platforme, Facebook i Instagram, učine što više sigurnijim.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.