Korisnici YouTube-a žalili su se na platformu za razmjenu videa, a posebno na politiku oglašavanja kompanije. Na društvenoj mreži pojavile su se fotografije na kojima se moglo vidjeti kako se učitava do pet oglasa prije videa.
Do sada je većina korisnika nailazila na jednu dužu ili dvije kraće reklame, ali sada je YouTube otišao predaleko i mnogi korisnici su izrazili svoje negativne komentare na ovu temu. U komentarima objava ima čak i informacija o osam i deset reklama prije videa, ali ove informacije nisu popraćene foto materijalom.
Iz YouTube-a navode da je to dio njihove politike oglašavanja i da ovi video snimci nisu duži od 6 sekundi i samim tim ne prelaze ograničenje od 30 sekundi. Ovo je vjerovatno također dio strategije za privlačenje više korisnika na plaćenu verziju aplikacije i platforme.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.