Hotel zaprijetio tužbom turistkinji zbog kritika na internetu

Korištenje interneta @unsplash.com

Turistkinji, koja je ljetovala u jednom od hotela na Tajlandu i koja je kasnije kritikovala kvalitet usluga na internetu, prijeti tužba u iznosu od 3 miliona bahta (oko 80.000 eura), riječi su advokata “optužene“.

Prema njegovim riječima, njegova klijentica (također s Tajlanda), koja je boravila u hotelu u junu 2021. godine, dala je toj ustanovi šest bodova od mogućih deset na portalu “Agoda.com“, ističući loš kvalitet usluge.

“Uprava hotela zatim je telefonski kontaktirala nezadovoljnu gošću i tražila da se ukloni recenzija, kao i da se izvini zbog neosnovanih kritika“, dodao je.

Lekcija za sve

Advokat “optužene” je kazao da želi da ovo bude “lekcija za druge pružaoce hotelskih usluga da takvo što ne rade“, objašnjavajući zašto je ovaj incident iznio u javnost.

Nije imenovao hotel, ali su korisnici društvenih mreža otkrili da je riječ o hotelu “Ozone” sa tri zvjezdice, smještenom u blizini Nacionalnog parka “Khao Yai“, na oko 200 km udaljenom od Bangkoka.

Vezane vijesti

VIDEO: “Airbus” je pri slijetanju točkovima skoro udario ljude na tlu

Posmatrači aviona koji su se okupili na grčkom ostrvu Skijatos da posmatraju približavanje mađarskog putničkog aviona “Wizz Air”…

Provalnik vlasnicima dao novac za razbijeni prozor i izvinio se

Čovjek je spavao, kupao se, jeo i pio pivo u jednoj kući prije nego što su se vlasnici…

Dron “slučajno” snimio fascinantno urušavanje kratera vulkana

Korisnici interneta ostali su zapanjeni posmatrajući kako se rub kratera urušava, dok vatra i prašina izranjaju u savršenom…
Total
16
Share