Hotel zaprijetio tužbom turistkinji zbog kritika na internetu

Korištenje interneta @unsplash.com

Turistkinji, koja je ljetovala u jednom od hotela na Tajlandu i koja je kasnije kritikovala kvalitet usluga na internetu, prijeti tužba u iznosu od 3 miliona bahta (oko 80.000 eura), riječi su advokata “optužene“.

Prema njegovim riječima, njegova klijentica (također s Tajlanda), koja je boravila u hotelu u junu 2021. godine, dala je toj ustanovi šest bodova od mogućih deset na portalu “Agoda.com“, ističući loš kvalitet usluge.

“Uprava hotela zatim je telefonski kontaktirala nezadovoljnu gošću i tražila da se ukloni recenzija, kao i da se izvini zbog neosnovanih kritika“, dodao je.

Lekcija za sve

Advokat “optužene” je kazao da želi da ovo bude “lekcija za druge pružaoce hotelskih usluga da takvo što ne rade“, objašnjavajući zašto je ovaj incident iznio u javnost.

Nije imenovao hotel, ali su korisnici društvenih mreža otkrili da je riječ o hotelu “Ozone” sa tri zvjezdice, smještenom u blizini Nacionalnog parka “Khao Yai“, na oko 200 km udaljenom od Bangkoka.

Vezane vijesti

Iz parka ukraden 18 metara dugačak most

Lokalna policija u Akronu, američkoj saveznoj državi Ohio, prijavila je krađu 18-metarskog mosta, koji je obnovljen 2003. godine,…

Hitlerova fatalna greška koja ga je koštala pobjede u Drugom svjetskom ratu

Odluka da zaustavi ofanzivu njemačke vojske kod francuskog grada Dankerka na početku Drugog svjetskog rata bila je fatalna…

Uhapšen tri puta u istom danu

Iako pomalo zvuči nevjerovatno, ali je Jamesa Langdona policija iz Los Angelesa hapsila tri puta u jednom danu,…
Total
16
Share