Turistkinji, koja je ljetovala u jednom od hotela na Tajlandu i koja je kasnije kritikovala kvalitet usluga na internetu, prijeti tužba u iznosu od 3 miliona bahta (oko 80.000 eura), riječi su advokata “optužene“.
Prema njegovim riječima, njegova klijentica (također s Tajlanda), koja je boravila u hotelu u junu 2021. godine, dala je toj ustanovi šest bodova od mogućih deset na portalu “Agoda.com“, ističući loš kvalitet usluge.
“Uprava hotela zatim je telefonski kontaktirala nezadovoljnu gošću i tražila da se ukloni recenzija, kao i da se izvini zbog neosnovanih kritika“, dodao je.
Lekcija za sve
Advokat “optužene” je kazao da želi da ovo bude “lekcija za druge pružaoce hotelskih usluga da takvo što ne rade“, objašnjavajući zašto je ovaj incident iznio u javnost.
Nije imenovao hotel, ali su korisnici društvenih mreža otkrili da je riječ o hotelu “Ozone” sa tri zvjezdice, smještenom u blizini Nacionalnog parka “Khao Yai“, na oko 200 km udaljenom od Bangkoka.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.