Zašto je snijeg krajem novembra “standardna” medijska histerija

Snijeg @pixabay.com

Često smo posljednjih godina svjedoci činjenice da se čak i vremenska prognoza iskorištava u medijske svrhe, i to na način da se od stanja vremena koje nam predstoji pravi skoro pa “kratka horor priča”.

Posljednjih godina, pogotovo na internetu, imena poznatih meteorologa se provlače kroz “senzacionalističke” naslove na portalima, kako onim anonimnim, tako sve češće i onim “poznaŧim” online medijima.

O hrvatskom meteorologu Zoranu Vakuli je čak snimljena i pjesma, dok se u posljednje vrijeme u bh. medijima sve češće provlači ime mladog meteorologa Nedima Sladića.

“Klikovima” do zarade od reklama

Iako od meteorologa, gore spomenutih ili njihovih kolega, u većini slučajeva dobijamo standardan izvještaj o predstojećem vremenu, koji je dijelom “ponekad i van granica dopuštenog” zbog aktuelnih klimatskih promjena, od takvih informacija se sve češće prave “medijski naslovi” kojima je jedina svrha “privlačenje klikova”.

Tako smo posljednjih godina svjedoci naslova na porŧalima u kojima je “40 stepeni Celzijusa u julu” ili “snijeg krajem novembra” povod kako bi se napisao naslov oblika “katastrofa u najavi” ili “vrijeme koje nikako niste očekivali“.

Vezane vijesti

Opet “brani” Rusiju: Za Dodika je Ukrajina “kolateralna šteta”

Milorad Dodik, član Predsjedništva BiH iz reda srpskog naroda, kazao je danas, boraveći na Diplomatskom forumu u turskoj…

Uprkos Xijevom obećanju, Kina nastavlja finansirati elektrane na ugalj u Bosni i Hercegovini

Uprkos obećanju da će prestati finansirati energiju na ugalj u inostranstvu, prekomorske elektrane na ugalj koje finansiraju kineske…

Čović od bh. Hrvata napravio ping pong lopticu sa kojom igraju Plenković i Milanović

Šemsudin Mehmedović, zastupnik u Parlamentu BiH, kazao je danas da se Hrvatima u BiH uporno nudi slika prema…
Total
0
Share