Često smo posljednjih godina svjedoci činjenice da se čak i vremenska prognoza iskorištava u medijske svrhe, i to na način da se od stanja vremena koje nam predstoji pravi skoro pa “kratka horor priča”.
Posljednjih godina, pogotovo na internetu, imena poznatih meteorologa se provlače kroz “senzacionalističke” naslove na portalima, kako onim anonimnim, tako sve češće i onim “poznaŧim” online medijima.
O hrvatskom meteorologu Zoranu Vakuli je čak snimljena i pjesma, dok se u posljednje vrijeme u bh. medijima sve češće provlači ime mladog meteorologa Nedima Sladića.
“Klikovima” do zarade od reklama
Iako od meteorologa, gore spomenutih ili njihovih kolega, u većini slučajeva dobijamo standardan izvještaj o predstojećem vremenu, koji je dijelom “ponekad i van granica dopuštenog” zbog aktuelnih klimatskih promjena, od takvih informacija se sve češće prave “medijski naslovi” kojima je jedina svrha “privlačenje klikova”.
Tako smo posljednjih godina svjedoci naslova na porŧalima u kojima je “40 stepeni Celzijusa u julu” ili “snijeg krajem novembra” povod kako bi se napisao naslov oblika “katastrofa u najavi” ili “vrijeme koje nikako niste očekivali“.
Pratite nas putem aplikacije za Android, agregatora vijesti Google News, kao i na drutvenim mreama Facebook i Twitter. Za svako prenoenje sadraja vijesti potrebno je zatraiti odobrenje - kontaktirajte nas.